Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Tjoho...

Kategori: 2009

Den lilla knallgula traktorn kom fram idag den hade hamnat bland all rentvätt...
Så nu får Hu tillbaka den imorrn hoppas han blir glad! =)

Petter har börjat kväljas när ha får sin pencillin och det gör ont i mammas hjärta och helst skulle jag inte vilja ge honom mera men ändå på nått sätt tycker jag det är sååå viktigt att försöka få i honom dessa ml de dagar som är kvar nu vill ju att han ska bli bra och fri från infektionen han drabbats av och dessa fula blåsor. De är borta nu men kan ju komma tillbaka om man slutar för tidigt vem vet! 
Så jag försöker varva vatten och amning med dessa droppar och visst det smakar säkert skit men de gör ju nytta!
Imorrn ska vi på BVC och väga igen få se vad de tycker....

Idag var Sara hit en sväng och det var så himla roligt med sällskap =)
Före hon kom så tog Johanna sovmorgon och Petter fm sov så jag hann städa och damsuga lite skönt!
Men nu skulle jag behöva börja om igen!
Tacksamt va?

Danne gjorde årets första rabarber paj ikväll och gú så gott det var!
Det smakar sommar.... Men än ser det inte ut som om vi får nån sommar iaf
för idag har det regnat och blåst och haglat och kallt har det varit Johanna tyckte jag var världens tråkigaste för hon fick inte gå ut men varför ska man gå ut och frysa?? Svårt att förklara för en liten tjej på 19 månader bara det enda hon hör är ju INTE =)

Näe nu ska jag ta å natta medans alla andra också sover

Kramiz

Kommentarer

  • Nikita säger:

    Tack så mkt!! tyckte de va din bil ja parkerade brevid.. =)

    2009-06-04 | 20:11:12
    Bloggadress: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här: