Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Äntligen lite vårkänsla

Kategori: 2009

men man kan säkert vara lugn för att det kommer MERA tråk snö!

Det känns som om jag börjar få in jätte bra rutiner på Johanna. Det svåraste är att få henne att somna på kvällen men tar det en timme så gör det jag ger mej fasiken inte... Igår somnade hon efter 40 min och då var klockan 21,15 och sov utan problem (som vanligt) till 7,30 imorse och då var hon vrålhungrig och slukade en stor portion mannagrynsgröt.
Sen dagis och dit skulle både inen och dockan med.

Sen var jag in på jobbet en sväng hade nån enkät som jag skulle fylla i
surrade med lite arbetskamrater och det är ganska så skönt men inte 17 kunde jga hålla mej från att vara tyst utan måste lägga mej i som vanligt!
Fy på mej va?

Sen hem och äta lite frunch med Klara och sen har jag sopat och plockat i köket men det blir ingen ordning tycker jag vad ska man hitta på!

Nu har vi vädrat in solen och ut med alla hemska bakterier som har härjat här den sista tiden skönt med frisk luft.

Nu ska jag lägga mej på soffan och njuta lite av att Jullan är på dagis
snart hämtning!

Kramiz


Kommentarer

  • Katrin säger:

    Härligt med lite sol, men som du skrev så kommer det säkert mer snö:( Kram

    2009-03-12 | 15:19:04
  • K säger:

    Hej vännen. Är tyvärr inte hemma imorron men vi måste höras nåt framöver, det här duger ju inte !? Fan bruden, du ska ju kalva snart !!! =D

    Puss och kram K

    2009-03-12 | 21:17:45

Kommentera inlägget här: