Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

It´s a lovely morning

Kategori: 2009

Idag är det en alldeles underbar dag
(ser det ut som iaf!)
Solen skiner och jag hoppas det blir lika bra som igår för då blir det en kopp choklad på rastkalllen på em!
På fm har jag verkligen häcken full kan jag säga min snälle sambo undrade om jag inte kunde göra några ärenden och så när jag ändå var i farten gö det och gö det
under veckan!
Lika bra att ta i tu med det på momangen för jag vet ju inte hur veckan ser ut riktigt jag lever en dag i taget!

Johanna har åter haft en stökig natt! Jag funderar på om det är fler kindtänder för i går rann det dreggel ur lill munnen och inte ville hon äta nått speciellt. Välling! så det är ju bra det iaf!

Klara gnällde igår när hon kom hem att hon har ont i ryggen
jajaj säger jag du har väl sträckt dej!
Men nu till morron kommer hon inte ner från sängen utan frågar lite försiktigt om hon får stanna hemma och vila sin onda rygg! Jag tycker synd om henne och erbjuder en värktablett men det vill hon inte ha.
Så dags att ringa skolan snart då! Jag saknar en telefonsvarare på skolan som man kan ringa till, precis som de har på natten på dagis!

Nähä nu ska jag ta å väcka min lilla gounge
dags för frukost och sen dagis!

Ska förbereda frukosten först bara...och klä mej!

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: