Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Knäppisar

Kategori: 2009

Jag känner mej fasiken inge pigg i kroppen ikväll ont här och ont där det värker i magen under magen i höfterna och ingen ställning är god nog varken att sitta eller att ligga. Kan inte ligga på rygg för då kan jag inte andas... suck!
Bara klaga klaga klaga det är jag numera det!

Johanna har varit lite gnällig troligen jätte trött men hon ville inte sova så vi myste i soffan med popcorn det gillar hon i massor iaf. Sen vid nio bad hon själv om välle och somnade snabbt med både inen och dockan i sina små armar... mammas sötnos!

Klara gick också å la sig efter en del tjat från mej
för imorrn är det skola igen!

Nu har vi kvällsfikat och danne & Mattias har provat att kolsyra mjölk med mindre bra resultat kan jag säga Danne sa att det smakade härsket så jag avstod deras påhitt men maskinen blev rengjord sen iaf!
Vilka knäppisar man bor med va??

Nä nu ska jag Natta och få se vad som händer i morgon då Johanna ska vara hemma med mamma igen
hoppas det är bra väder så vi kan vara ute!

Kramiz

Kommentarer

  • Maria säger:

    Men hur kan man komma på att kolsyra mjölk? Fy va det låter äckligt.

    Hoppas du känner dig piggare i dag.

    Kram från oss.

    2009-03-13 | 09:09:22
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/
  • -Bakeba- säger:

    Hihi...jo den bedriften att kolsyra mjölk gjorde jag också en gång, jag hade mjölk överallt!!!

    Och vedervärdigt var det...glährk!



    Hoppas du har en bättre dag i dag och att busbebisen är snäll mot sin mamma ;-)

    2009-03-13 | 10:38:10
    Bloggadress: http://bakeba-babblar.blogspot.com
  • Katrin säger:

    Japp tar ett pass åt dig med, kram.

    2009-03-13 | 13:12:36

Kommentera inlägget här: