Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Knas med kroppen!

Kategori: 2009

Idag hade jag lovat flickorna att de skulle få åka och bada varmbad i stöde
Tänkte också att det skulle vara skönt och bra för min kropp som inte mår så där jätte bra numera jag har olidligt ont i ena höften känns som om benet och höften inte sitter ihop längre så jag vankar licksom fram som en annan jävla anka =(
Fast det avr soligt och varmt idag så var vi å badade och jisses så många människor som tänkt samma soom oss.. men det avr skönt men inte fasiken blev kroppen bättre snarare sämre... Usch!
Så vi åt en korv och sen for vi hem och sov ett par timmar
Danne gjorde middag idag hasselbackar och ugnsstekt lax det var verkligen mumma det
Tack så mycket!
Och idag fick Danne och hans båda bröder plocka av för jag kan varken stå eller gå så mycket!
Så det avr ju skönt det också!

Nu ska det tydligen ses film
Rallybrudar var det visst idag!

Kramizar

Uppdatering 23,21

Filmen var både bra och rolig ¨å den är väl värd att se.
Det är lättsamt att se TV via Telia och kan hyra film när som helst hur smidigt som helst
det kan ju bli dyrt så därför har varken Klara eller Mattias tillgång till vår kod tyckte det var bäst så =)

SF Bio: Rallybrudar

Johanna somnade på fem röda ikväll helt slut
orkade inte ens vällingen och brydde sig inte om att kissen delade säng med henne.

Näe nu ska jag ta å linka mej in till köket för att smaska i mej resterna av laxen gott när den är kall...
mums!

Nattis


Kommentarer

  • Katrin säger:

    Nä dom har inte växt, hade för små dojor en gång sen är det nästan alltid skavsår. Önskar mig inget spec. Kram

    2009-03-14 | 22:06:32
  • Anita säger:

    Nu börjar man glo mer än vanligt här inne för nu

    väntar JAG på bebisen ;-)





    Kram!!

    2009-03-15 | 13:32:47
  • Anonym säger:

    Hej stumpan. Hur ser din vecka ut? Måste ses, fika och snacka skiiit =)

    Kramen

    2009-03-15 | 21:16:40

Kommentera inlägget här: