Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Måndá kväll

Kategori: 2009

Och jag är trött men lillan är inte trött hon bara kör på utan att visa någon somhelst trötthet!

Lillan är ju så himla gullig
Hon "stjäl" till sig alla mynt hon kan hitta och stoppar dem i sin sparbössa sen ska de räknas och stoppas tillbaka detta kan vi måsta göra många gånger på en kväll och varje gång vill hon ha nya mynt till bössan!
Klaras väska brukar hon plundra för där finns det mynt så då måste jag ju ge Klara så det är ju tur att man har en egen spargris hemma!

Nu har vi sett spårlöst försvunnen och det var riktigt tårdrypande Klara och jag satt och snyftade i kapp =)

Nu ska jag duscha och stoppa Klara i säng
Danne får ta å vakna han sover på soffan i kväll igen... suck!

Kramizar

Inte knäppt ikväll =) Jag hoppas hon visar sig trött snart !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: