Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

morrn morrn

Kategori: 2009




Idag hade jag verkligen INGEN lust att kliva upp.
Johanna vägrade sova i går kväll somnade typ strax innan tolv och har hållit på att vakna var och varannan timme natten lång! Hon har vaknat och gnytt en sväng och velat hålla handen och så vidare....
Sista gången hon vaknade var klockan strax innan sex så nu sover hon verkligen som en stock MEN så är det ju bara hon som sover...
Jag tänker lägga mej en stund sen när Klara gått till bussen om inte Johanna får för sig att vakna innan dess då!

Annars vad dagen har att erbjuda det vet jag inte ska väl plocka här hemma som vanligt lillan har leksaker i precis HELA vardagsrummet. Ska plocka ihop dem nu tror jag så hon har nått att riva med idag när hon är hemma från dagis!

Jag hoppas att solen som nu stiger upp fortsätter att komma fram och att vi kan gå ut och mysa lite sen lite fika vid farfars hemsnickrade parkbänk vore ju inte så tokigt kanske??
Johanna vill säkert bli dragen på kälken också!

Näe nu ska vardagsrummet plockas ihop...

Ha en bra dag!

Kramiz

Kommentarer

  • Nillah säger:

    Att städa medans barnen är små, är som att skotta snö när det fortfarande snöar ;0P

    Kramar

    2009-03-30 | 07:55:46
    Bloggadress: http://gronstacity.blogg.se/
  • Katrin. säger:

    Idag har jag fasen gjort det. :) Kram.

    2009-03-30 | 11:11:36

Kommentera inlägget här: