Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Så var det dags igen.....

Kategori: 2009

Med äcklig jävla magsjuka!!
Lillan har varit dålig i magen idag och det brukar hon ju vara när det är fler tänder på G så det var inget ovanligt jag har mått tjyvens hela dagen men det brukar jag ju också så det var ju inget konstigt har tagit tag i såna där projekt som man bara inte orkar men idag tänkte jag NU JÄVLAR!!

Var å handlade middagsmat i fränsta och MAttias stannade hos Anna &Linda som höll på att städa ur huset 
vi for hem gjorde mat men så utan förvarning kastar Johanna upp allt hon ätit idag...
Två kräkningar så var det klart sen fick hon ta en dusch och var då lite lös i magen.
Danne åt mat och sen när jag ätit min var det min tur att få kasta upp och hann bara till vasken
jag blir helt slut och vi tittar på Askungen 3 på tv:n
Danne och Klara far till garaget för att ta fram lite saker och jag ringer mamma som det var så himla länge sen vi pratades vid så det var roligt! Men efter 15 minuter var jag tvungen att lägga på dags att spy igen
Johanna satt på köksbordet och grät efter mamma.
Hemskheter!

Får hoppas nu att det går över jäkligt snart för bebben blir så jäkla vild efteråt! Suck!

Jag ville duscha men det får jag troligen göra i Beck pausen!

Hoppas NI andra har en roligare kväll än oss!

Kramiz

ps projekten är bara halvavklarade så nu ser det värre ut än före...
men så får det vara!

Kommentarer

  • Katrin säger:

    Krya på er. Kram.

    2009-03-08 | 23:16:29
  • Anna säger:

    Inte kul med magsjuka. Vi har klarat oss än så länge vi. Men risken är väl att vi åker dit snart.

    Krya på er!

    Kram

    2009-03-09 | 08:48:29
    Bloggadress: http://afunderar.blogspot.com/
  • Sofie säger:

    åH STACKARS er! Krya på er!!

    2009-03-09 | 11:06:15
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: