Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Semester!!

Kategori: 2009

Nu har jag äntligen klarat av min sista arbetshelg på ett tag. Det är väl med lite blandade känslor jag tycker det är kul på mitt jobb men med denna mage är det inte så lätt att jobba så nu har jag gått på semester en månad =) Jätteskönt! Och firade dagen at sova ända till 8,20.

Hörde Danne var uppe vid sju och tänkte vad gör han hemma nu.. men somnade om orkade inte fundera mera. Halv nio är han hemma igen och har varit och dragit en tand som han har haft värk i hela helgen, Men nu är den väck och 1125kronor också! Men det är det värt bara han slipper ha ont! Men nu har han farit till firman då det var så många sjuka så de behöver nog ett handtag idag!

Vad vi ska göra idag det har vi inte bestämt än. Klara uttryckte en önskan om att åka på dollar i Hsand redan för en månad sedan men tyvärr har vi inte hunnit med av förklarliga omständigheter. Så igår frågade hon lite försiktigt om jag trodde vi kunde åka en sväng igen! Och jag tror vi ska ta en resa till dollar och hsand och  då kan Mattias hänga på hem igen.. Tror han skulle var här i veckan eftersom det är SPORTLOV nu. Roligt det! =)

Vi har fixat en liten hörna åt honom med säng ska sätta in en hylla så han kan sätta upp datorn så inte Johanna tar den men sängen behöver en bäddmadrass så en sådan ska vi också inhandla, det är ju lite skönare att sova då man slipper känna fjädrarna =)

Nä nu ska jag ta en dusch innan Jullan vaknar! Sen ska jag trolla fram lite kläder som man kan ha idag!

Jullan förresten där bubblar bara orden ur munnen på henne. Hon är så duktig! Fast det roligast nu är väl att prutta med munnen. Först säger hon Pappa sen pruttar hon gullig unge va? och man kan ju undra om pappis har nått fel därbak... haha

Kramizar

Kommentarer

  • Katrin säger:

    Skönt och va ledig nu kan jag tro :) Lapparna blev bra som du gjorde. Kram.

    2009-03-02 | 21:47:59

Kommentera inlägget här: