Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Skräpplockning och denna eviga längtan!

Kategori: 2009

Nu funkar tvättmaskinen igen!
Men det dummaste var att hyresvärden behövde bara titta på den så startade den! Suck
Men nu är den provkörd och funkar som en klocka igen!
Så nu ska här tvättas!!

Idag har jag varit till ånge en sväng och jag vet inte när jag träffade så många bekanta på samma ställe... jätte kul iaf! Fick super go lunch av Christina mums och tack!
Var till farbror erik men våra saker hade inte kommit så jag får åka dit imorrn igen!!

Ikväll har vi plockat det allra sista skräplasset från Dannes pappa och det är så himla skönt.
Å ja jag har burit grejjer för nu är jag less på min jätte mage!!

Danne körde hem mattias gamla moped det tog inte mer än 25 minuter fån klöstre och hit hem! Inte dåligt för en alabama från år 2. hihi
Jag körde hem bil barn och släpvagn men fick fundera bra på att parkera hyffsat det är rätt fullt på bilar här ute på gården! Men jag klarade av att backa och det var första gången som jag backade med en så liten vagn... Har typ bara backat med biltrailer förut och det är lättare tycker jag!

Hejjade på Marie när hon var ute och gick med lillen och gú så jag längtar efter att få göra henne sällskap!
Men det är ju snart, idag är det faktiskt bara 6 dagar kvar tills bebben är beräknad så när som helst men jag tror att den dröjjer...

Näe nu ska jag ta hand om min nyduschade lilla donna i rosa pyjamas!
Nu ska det vara fika sen natti natti

Kramiz

Kommentarer

  • Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas säger:

    Ja du... Nu är det ju väldigt nära. Jag försökte förklarar för Alfred idag att om sju dagar ska han födas egentligen :)

    Hoppas att du mår bra!

    Kramen

    2009-04-01 | 18:23:56
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: