Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Snö skit som faller..igen!

Kategori: 2009

Usch å fy och tvi och dubbelt jäkla upp....

Igår hade jag bestämt mej för att rulla ner till stan för att inhandla lite prylar
Och jag skulle in på IN och Danne sa va ska jag in på nån jäkla tant affärer å göra men jag kan ju bara säga att han hittade kläder åt sig själv snabbast.. på en tant affär! (kappahl) det ni!

Sen bidde det birsta city
Klara och Johanna var å kollade på bananerna i pyjamas och sen tjatade lillan om dessa naner under hela vårt besök på birsta city!  go fika på charm blev det till lunch och vi hade allmänt trevliget en snöig dag som igår!

Shoppade mat i långa banor också och på ica maxi finns det ju SÅÅÅÅÅ mycket annat att glo på också! Min sambo hade det inte lätt igår kan jag säga! Men helt ego var jag och Klara inte vi var på både biltema swedol och Rusta för husfridensskull! hihi

Idag har vi varit till flickornas gammelfarmor som fyllde år i veckan här.
Ett jätte sött trädgårdstroll blev det med en liten lykta
så nu måste jag inhandla ett sånt åt moder också när det är morsdag... Älskar att vara ute i tid med paketen så jag mår väldigt dåligt över att jag inte skickat iväg nått åt Paulina som fyllde år här i mars men ska skicka det imorrn.

Johanna somnade i bilen hem och sover nu gott i sin säng!
jag och Klara smaskar på vårt "söndagsgodis"  inte helt fel kan jag säga.

Inatt sov jag verkligen inge bra
bara vänder och vrider och stånkar å stönar och funderar om det inte är dags att ge sig snart!
Är så less nu kan ju ha att göra med att jag har min 3:dje graviditet på lika många år!!
Så sen får det vara bra bara liten vill komma ut till oss!


Näe nu ska jag mysa på soffan en liten stund innan det är dags att göra lite mat!

Kramizar

Kommentarer

  • Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas säger:

    Ja, men visst är det väl ett tjejår nu... Känner ingen som fått en pojke, men det blir ju desto fler brudar till Alfred ;)

    Snart är du fri från kostymen och myser med din lilla, inte alls långt kvar nu =)

    2009-03-29 | 17:37:24
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jo den var bara bra, kram.

    2009-03-29 | 21:08:05
  • Anonym säger:

    Inte klaga på snön gumman =) Det måste komma nytt och ta med sig det gamla bort!

    Kramisar från oss! Och du, jag vill också att lill*n ska komma .. snusa suuugen =D

    2009-03-29 | 22:02:28
  • K säger:

    Inte klaga på snön gumman =) Det måste komma nytt och ta med det gamla bort!

    Kramisar från oss! Och du, jag vill också att lill*n ska komma ut, snusasuuugen =D

    2009-03-29 | 22:04:20

Kommentera inlägget här: