Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Vikken jäkla natt

Kategori: 2009

Det började redan vid nio igår kväll trots dusch och massage av min sambo så var ryggsmärtan olidlig.
Jag har bara vritt och vändt mej natten lång bebben har bökat och värkarna var jobbiga klev upp vid fyra och satt i duschen ännu en gång det hjälpte inte ett skit kan jag säga.

Johanna kom till vår säng vid ett vilket hon aldrig gör numera men där slocknade hon iaf direkt.

Halv fem kurade jag ihop mej och va verkligen dötrött efter många vändningar fick jag plats mot Danne och fick äntligen sova en timme eller två! Värken hade försvunnit när jag vaknade MEN nu är de på väg tillbaka... suck! Skulle vilja ha riktiga värkar nu så bebben kommer ut trots allt idag går vi ju in i vecka 38 så nu kan den ju få komma va?

Ska faktiskt ta å fixa i ordning en väska åt oss under dagen och fixa till babyskyddet så allt är i sin ordning fö vem vet om vi snart har en liten här!

Johanna har jag skjutsat på dagis och de gick ut i snöregnet jo det var snöblandat idag suck!
Så nu kommer det mera snö.... igen!

Danne fick sovmorgon idag då han å Mellan ska bygga upp en hall i stöde och lastbilen med grejjerna tog tid på sig men nu är de igång iaf!

Näe nu ska jag se på tv:n lite och försöka sova
(om det går)

Kramizar

Kommentarer

  • Therese säger:

    Åh gud, jag är inte ett dugg avundsjuk på dina värkar ;) Tänk att det är v.38 nu, jag har faktiskt glömt bort hur långt det var kvar.

    Hur har dina nadra grav. varit, kommit före/efter eller på utsatt tid?

    Kramar

    2009-03-16 | 16:52:31
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/
  • isa säger:

    men nu du gumman är de inte långt kvar! hoppas att du slipper gå för länge me dessa värkar!

    väntar me spänning på ett sms, där de står att du blitt mamma:-)

    gu va avundsjuk jag är ska du veta!

    har blitt barntokigt igensuck



    kram karm

    2009-03-16 | 17:51:07
    Bloggadress: http://sotsugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: