Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Vikken slöar dag

Kategori: 2009

Vi var uppe tidigt då Klara skulle i väg med bussen!
Lillan åt välle och sen myste vi i duschen tie åt lillan "lunch" och somnade strax där på och jag la mej i soffan och kollade på slalomen och vilade tills Klara kom hem kl 13 då vaknade lillan också!

Sen har vi inte gjort ett skit bara softat =)
Jag har en höft som inte funkar idag så jag linkar fram och inte kan jag böja på mej det ligger nån riktigt ivägen idag.

Klara ville fara å bada men ingen av hennes kompisar hade tid så sista samtalet gick till V och hon ville följa med så då var lyckan stor jag skjutsade ner dem sen var jag å lillan ute och åkte lite kälke.

Nu har vi ätit upp resterna av gårdagens middag
och det var ännu godare idag faktiskt!

Nu ska tydligen min sambo iväg å göra ett "jobb"!
Han som nyss kom hem.... suck

så gissa vem som får hämta Klara å sova ner Johanna och vika all tvätten som väntar på kökssoffan...
Det var den kvällen det!

Men sen när det är klart ska jag smaska i mej en himla massa ostkrokar!
Det är jag värd =)

Kramizar


Kommentarer


Kommentera inlägget här: