Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

-2,1 grader

Kategori: 2009

står mätaren på nu burr
ingen sommar ännu men så är det ju bara suttonde mai idag och norrbaggarnas nationaldag! =)

Danne kom hem kl åtta imorse lagom till det att jag å Johanna åt frukost
sen somnade han och vi fick roa oss själva
Klara sov till tio och var förvånad att vi rdan ätit frulle =)

Inge kul väder har det varit blåst och det regnade lite när vi var i lekparken innan lunch men ändå satt jag där och roade lill gumman min! Petter sov gott i vagnen.

Johanna sov middag idag myste ner sig brevid pappis i några timmar själv sov jag en timme härligt med siesta =)

Sen ahr vi varit ute å åkt lite och hälsat på faster Linda
som hade fått nya kattbebisar och de var verkligen alldeles nya =)

Nu ahr eurovisionsongcontest avslutats och inge vidare resultat för Malena men dessto bättre för Norge som slog poängrekord! Grattis till dem!

Nu vill Petter ha ett litet mål innan det är dags att sova på riktigt
hanhar haft lite gaser i magen nu ikväll och haft det lite jobbigt men nu verkar det ha gått över!
Dags för nattmat då....

Kramiz

Kommentarer

  • isa säger:

    tjena:-)

    tror jag är ledig nästa ons den 27 får vi komma då? blink blink;o)

    måste ju petter, har ju inte sett han än, sen har jag lite skvaller att berätta:o) hehe



    kram karm

    2009-05-17 | 14:39:48
  • isa säger:

    måste ju SE petter ska de stå.

    2009-05-17 | 14:40:15
  • isa säger:

    hej! kom på imorse att den 27 skulle vi till stugan å gå egenom de som finns därsuck

    bli så då man är ledig 1 dag i v:-( alltid uppbokad!

    men lovar att höra av mej då jag är ledig nästa gång å då ska jag va inplanerad på ett besök hos er:o)



    de man inte har i huve fårman ha i lilltån:p



    kram karm

    2009-05-18 | 10:44:34

Kommentera inlägget här: