Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Jag är trött trött trött

Kategori: 2009

idag vet jag inte vart dagen tagit vägen riktigt.
Jag och petter var uppe hyfsat tidigt men de andra sov vidare en stund till
men sen blir jag så himla trött då jag ammar så jag brukar sitta och sova i soffan medans Petter mumsar i sig =) Han äter väldigt ofta lillen men det har ju jag valt att låta honom göra ofta men lite för äter han för mycket så kommer det upp igen och det är ju inte så trevligt varken för honom eller mej =(
så ofta får jag många powernaps på en dag!
Men det är så mysigt att amma å sen få lukta på det lilla livet man fått till världen
det är ju så härligt!!




Nu efter vår sena middag har vi varit ute i lekparken och lekt
det var vindstilla och solen lyste på oss träden håller på att slå ut och det är grönt på åkern kan det bli bättre?? Jo det kan faktiskt det om man tar bort dessa hemska blodtörstande myggor....
Men Johanna tjuter av glädje och skulle kunna leka där hela dagarna
nån dag ska vi åka in till stan och leka på norra berget med Hugo och faster och närmare sommaren kolla om de har några djur i år!


Nu tittas det på bee movie men Klara blev lite besviken att den var med engelskt tal och inte svenskt men man kan ju inte få allt va??
Johanna ritar, det märks att hon börjar bli stor för nu kan hon sitta stilla och rita och leka
MEN
bara om det är fler i samma rum som henne =)

Ha en fortsatt bra kväll

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: