Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Johanna 19 månader Petter 6 veckor

Kategori: 2009

och hur många månader och veckor Klara är det får ni räkna själva =)

Helgen har bjudit på massor av sol och värme och underbara dagar. Fast igår var jag till lillsyrran för att fixa hennes hår inför gårdagskvällens studentbal!
Och jag kan säga att hon såg ut som en docka när hon for!
( Förlåt Elin jag var tvungen)


synd bara att hon blundade men vacker är hon min lillasyster! =)

Idag har vi åter varit hos mamma/mommen emn idag var det ju morsdag och vi myste gott på altanen en sån skulle jag också vilja ha... det får bli iframtiden!
Johanna har badat i sin pyttepool idag och haft hur kul som helst!



Klara stackarn har inte haft det lätt desa dagar när det varit så här varmt men vid gott mod ändå!



Lillgubben är jätte mycket bättre i sina utslag pencillinet gör verkligen sitt!
Nu är han nästan utan på bara några dagar och det tycker jag är så skönt!
Idag tycker Petter att det varit bättre väder än igår för udag fläktadedet lite iaf!



Idag har det ju varit morsdag och jag fick en jättefin popcorn skål att ha mina älskade popcorn i... äter jag för mycket sånt?? svar: NÄE det är omöjligt!
Bilder kommer imorrn för nu ska jag äntligen få sova =)

Ikväll när Danne rakade av sig skägget blev Johanna jätte blyg för sin pappa och vägrade titta på honom kul tyckte jag! =)

Nattis!

Kommentarer

  • Nikita säger:

    Vilken himlarns söt pool =)

    nu har ja fått hjälp på vc iaf, ja hade lunginflammation ,:S gaah ja har alltså gått me de hela helgen å kunnat vare bra typ nu !



    kram

    2009-06-01 | 19:53:59
    Bloggadress: http://nikital.blogg.se/
  • Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas säger:

    Vilken fin syster du har =)

    Vädret har ju varit underbart i helgen, lite synd om klara som går med gips!

    Kram kram

    2009-06-02 | 22:27:37
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: