Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Ny dag nya tag!

Kategori: 2009

Johanna har så svårt att somna på kvällarna nu när pappis måste lägga henne om inte Petter sover och det resulterar ju i att hon sover längre på morgonen och inte blev det ju bättre av att hon varit ledig från dagis också.. men idag fick hon vara hemma med mej och Petter vill inte väcka henne när hon somnade vid elva. Jag slog på pingu i sovrummet och medans filmen snurrade så somnade både johanna och Pappis och Petter somnade strax där efter han med så då myste jag fram för tv:n med law and order en stund =)

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på Johanna har inte vaknat ännu och Petter är inne på fm sovningen =)
En sväng ut i lekparken kanske om vädret tillåter förståss!
Skulle behöva vika ihop all tvätt som jag tvättat men orken och lusten finns inte riktigt där..
kanske får man ringa in lite sällskap... så går det fortare att göra tråk saker =)


Medans jag sitter vid datorn brukar Petter ligga i vaggan brevid men igår fick han sällskap av liten Johanna



Johanna är snäll och vaggar på
ibland lite för hårt och mycket=)



Mammas rackarunge!



Nu vaknar Johanna så nu ska vi mysa lite innan Petter ochså vaknar =)

Kramiz

Kommentarer

  • Anne-Lie säger:

    Ja jag ser att du har fullt upp, men du vet erbjudandet står fast ett litet byte och du har Nisse fniss.

    Ha en solig dag nu

    Kram

    2009-05-06 | 10:16:53
    Bloggadress: http://lillaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: