Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

PETTER - mammas sötnos

Kategori: 2009










Nu sover småttingarna Petter ska väl vakna å äta lite till men Johanna sover snällt i MIN säng
Klara far runt och kan inte sitta stilla det kliar under gipset stackarn.

Jag saknar min sambo fastän han bara varit borta i några dagar men det blir ändå tomt och jobbigt att fixa med småttingarna själv + att pasa upp på Klara.
Mamma fixa det kan du göra det ?? så låter det flera gånger i timmen
fast idag har hon varit mycket rörligare och det verkar inte göra så ont längre!

Men idag på em så blev jag så trött när Petter mumsat i sig lite mat så vi la oss på soffan och somnade och sov i nästan två timmar det var guldvärt och jag vaknade av att det brakade till men det var bara Klara som försökte sitta vid datorn en stund =)

Nu ska jag vara social med Klara fast det blir nog socialt med Kalle ANka i stället då Klara ser på talang!

Ha det gott mina vänner!

Kramizar

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Tack för hjälpen med kissen, var det "toviga Lisa"(Puma) eller Akilles?

    2009-05-16 | 08:40:19
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Haha, ja precis. Kanske svårt att tro men inne är hon jätte go och snäll :)

    2009-05-16 | 16:12:49
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: