Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Sambo snart till salu.....

Kategori: 2009

Ibland känns det så att jag lika gärna skulle kunna klara mej utan gubbe
jag gör ju ändå allting själv och då menar jag verkligen allting
snart kan jag skruva med bilen också
det är bara det jag inte kan!
Tyvärr för hade jag kunnat det vad skulle jag då med en gubbe till??

Tycker det är lite kämpigt ibland att lägga alla barnen själv och inte få nån hjälp för min sambo han somnar själv och sover sen vidare även om ett tredje världskrig bryter ut och om jorden går under.
Men allt går bara tålamodet och orken som inte räcker.

Men de är snart stora mina små och då längtar men ändå tillbaka på nått sett!

Skulle bara skriva av mej lite innan jag somnar så slipper jag grubbla nå mer ikväll.

Nattis

Kommentarer

  • ulrika säger:

    Ja tänk att det alltid ska vara vi kvinnor jämt som ska göra allt. De är konstigt!!! Men ha det bra så hörs vi kram

    2009-05-09 | 09:31:00
    Bloggadress: http://busigapulkans.blogg.se/
  • Cissi säger:

    Du är inte ensam om problemet, om det är någon tröst.. Kvinnan verkar ALLTID ha huvudansvaret.. Klart man blir trött!! Kram på dig

    2009-05-09 | 17:55:49
  • -Bakeba- säger:

    Men vilken karslok(ursäkta)...slå näven i bordet eller prova att strunta i läggning och allt annat ett par kvällar och se om han tror det fixar sig själv.

    Blir så GRRRR på karlar som tror att det alltid är mamman som ska sköta allt men ofta kan det kanke vara som så att man själv sätter sig i den situationen och gör allt utan att tänka på det?!

    (så gjorde iaf jag tidigare)

    Rym hemmifrån en kväll med minstingen annars och se hur han fixar det....

    Sedan, du behöver MINST lika mkt sömn som han...om inte mer...



    Ha det gott!

    2009-05-09 | 18:11:48
    Bloggadress: http://bakeba-babblar.blogspot.com
  • Christina säger:

    Ja du Bodil.......varför är det ofta så???

    Styrkekramar!!! =)

    Love ya

    2009-05-11 | 10:54:33
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/chrisblogg
  • Maria :) säger:

    Du får ha det så bra det bara går i alla fall! :) Kram på dig.

    2009-05-11 | 17:59:04
    Bloggadress: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: