Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

*******

Kategori: 2009

Att man kan vara så här trött som jag är trots att man sover på nätterna det är ju jätte konstigt tror jag ska åka på VC till veckan å kolla lite!

I natt har Petter sovit hela natten i vagnen utan att äta en endaste gång! Fast han har sovit hela nätter de senaste fyra men han brukar vilja ligga med mej under mitt täcke men i natt har jag fått mysa med Johanna som tog både Dannes sida och min halva =)  Johanna somnade strax efter åtta i går kväll och jag fick väcka henne halv åtta i morse =)

Klara hon sover ännu iaf med ett halvt öga =)
För henne går det ganska så bra men mest ligger hon och ser på tv:n
det finns ju många bra serier att följa så dagarna bara rasar iväg!


Petter har fått bada för första gången
(i vårt stora handfat)
med massor av vrål och skrik sen han fått kläder på sov han snällt i flera timmar =)


Johanna älskar att hoppa
och är nästan bosatt på studsmattan.


Vi hade finfrämmande av kusin Edvin
som tog en smakbit på Johannas napp medans Johanna snott Petters =)


å moster Malin snusade bebis =)


mys bebisen min <3

Nu ska jag gå ner till tvättstugan och ta igen lite tvätt!

kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: