Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

2/5 och nya bilder

Kategori: 2009

Vackert väder har vi fått =)
Men idag har jag haft en himla huvudvärk och det är så jobbigt!
och jag har varit super trött =(

Men jag har hållit igång hyfsat ändå måste jag säga!

Petter var jätte fin i sina ögon idag men blev lite geggig nu mot kvällen då det blir lite grinit hela fm var bra han kräktes inte en gång men på em han han kräkts varje gång han ätit vilket idag varit ofta han har hängt vid tutten som en igel!

Ikväll for Danne med Rolf A till söderhamn för att köpa hjul till v4:an och då for vi ner till mommen i några timmar och jag tycktedet avr sjukt skönt att nån annan bar på Petter en liten stund!
Johanna lekte i lekstugan och i sandlådan och hade jätte kul!

   

 

 





Nu ska jag ta och sova brevid mina små goknoppar!
Johanna somnade snällt förut men sover oroligt så nu sover Klara i vår säng också =)
Tur att JAG har Klara
duktigare tioåring får man leta efter!

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: