Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Barnledighetens baksida

Kategori: Onödigt vetande!

Ibland undrar jag vad det är för fel att lyfta luren och ringa och fråga??

Jag kanske också vill

jag kanske också har lust

men jag får ju inget veta förrän dagen är kommen =(

 helt plötsligt räknas man inte...
 
jaja dags att söka sig vidare kanske till nått annat

Där man verkligen är en i gänget där men räknas och inte glömms bort!

jaja räkna inte med mej nästa gång det ska fixas nått iaf..

För det ger jag blanka fan i iaf!!!

Precis som ni gör i mej!

Detta är barnledighetens baksida.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men du ... jag finns ju ;-) Och jag vill =D

    Kramen

    2009-11-14 | 08:32:22
  • K säger:

    Ja, de va ju från mig då ...

    2009-11-14 | 08:33:04
  • Kattis säger:

    Vi kanske skulle ha gjort nåt?? Jag vet så väl vad du menar.

    2009-11-14 | 10:23:41
  • Bodil säger:

    kramizar till er båda!

    2009-11-14 | 11:52:49
    Bloggadress: http://trollmammas.blogg.se/
  • Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas säger:

    Kram

    2009-11-15 | 19:33:57
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: