Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Jag har kämpat i poolen

Kategori: Min viktresa.... Neråt!!

i en hel timma ikväll =) Jag är så himla nöjd jag for och SIMMADE helt på eget bevåg provade att ringa några vänner men ingen av dessa kunde så jag provade med min vän K och fast hon inte simmar så solade hon och vi bubblade i bubbelpoolen efteråt ihop och bastade och åt mumsiga mandariner (satsumas) i bastun!
Underbart =)
60 längder har jag simmat i en 25 meters bassäng mitt mål var 40 så det slog jag ju=)

Denna kväll var min allra första kväll att åka nånstans helt utan barn sen Petter föddes..
och att dömma av hur vårt hem såg ut när jag kom hem så hade det väl inte varit nån super kväll för min käre sambo hihi
Johanna hade tagit mina äppelmarängkakor och kastat dem på golvet så vad jag ska bjuda på imorrn det vet jag inte.. men det löser sig ingen som hade plockat ur och i diskmaskinen så hela bänken är fylld med disk efter middan mm så nu ska jag plocka ihop iköket och starta diskmaskinen och lägga Johanna Petter har ja nyss lagt Pappis hade inte fattat att han skulle lägga bubbas =)
Men nu sover han och jag har provat en kraftigare välling så nu kanske han inte vaknar och är hungrig om några timmar =)
Men pappis har gjort så gott han kunnat men alla gånger är det inte på mitt vis jaja jag är rätt nöjd ändå jag fick ju några timmar ensam eller ihop med K och helt barnfria =)

Kramizar

Kommentarer

  • Maria säger:

    Vad roligt att du kunnat fara iväg och simmat :) Kram

    2009-11-12 | 08:15:14
    Bloggadress: http://annamariaericajonsson.blogg.se/
  • isa säger:

    kul att få "egen tid" hoppas att de blir varge v. som du kan fara iväg å simma el göra nått annat & man kan ju hoppas att pappan i familjen förstår hur mycket jobb de är med barn & hur mycket du får göra om dagarna! men var var ni å simmade där de finns bubbelpool??? vill oxå bubbla:o)



    kram karm

    2009-11-12 | 11:47:51
  • Bodil säger:

    Ja jag har som mål att simma varje vecka. Och vi for till fränsta som har en ny och underbar bubbelpool! mmmm Nästa vecka ska jag sola också allt för att få må super gott =) kramiz

    2009-11-12 | 16:21:27
    Bloggadress: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: