Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Mitt hjärta

Kategori: Petter



Idag "fyllde" så mitt lilla hjärta 7 månader tänk att tiden går så fort och hans framsteg är enorma han går runt med hjälp av olika slags stöd och han kan stå alldeles själv ett litet tag!
Han älskar att riva när vi bygger med klossar och få härja runt med Johanna att titta på tv:n och klättra =)
Mammas gounge...



Idag har Johanna varit hemma med mej och Petter hon tog sovmorgon ända till tie...
Malin och Gry kom och hälsade på i några timmar och Malin hade varit så snäll att hon hämtat de vackra korten på Petter som kommit till pastors..
Kul att få sällskap och lite lek och surr!

När de gått hem somnade Petter och jag tog tag i att försökamöblera in de nya fina möblerna på Johannas rum jag har suttit och gått igenom det mesta av leksakerna och kom fram till att jag behöver backar att lägga saker i ...
Men nu är det fint lite mer fix ska ju till men det hinns ju med det också.
Johanna somnade nöjd och belåten alldeles själv i sitt rum som jag har lärt henne och jag kan stolt säga att min nattningsmetod fungerar till 80% av veckans sju dagar kanske två inte lyckas så bra men nu snart är jag i hamn på det också... Och bara Petters tänder kommit fram mera så blir det samma metod på honom... Igen!

I morrn ska jag och barnen åka en tur till staden för vi ska ha lite skoj medans pappa jobbar och Klara hade ettt önskemål om middagsmat som jag tänke uppfylla!!

Näe nu ska jag kolla runt lite vad ni har pysslat med och sen är det kudde dags tror jag!

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: