Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

29/10

Kategori: Ville (min ängel)

Idag "fyller" min älskade lille ängel 3 år!

 Grattis till dej VILLE på födelsedagen.




" På natten visar min månfarare mig vägen om jag gått vilse
på dagen värmer min solstråle mej om jag fryser"
så vad vore jag utan min ängel? 

Vi saknar dig!

Men älskar dig tusen gånger mer!

" om en stjärna skulle tändas varje gång jag tänker på dig
så vore himmlen full av stjärnor nu!"



"Blinka lilla stjärna där

hur jag undrar var du är.

Fjärran lockar du min syn

likt en diamant i skyn.

Blinka lilla stjärna där

hur jag undrar var du är.

 

När den sköna sol gått ner

strax du kommer fram och ler.

Börjar klart din stilla gång

glimmar glimmar natten lång.

Blinka lilla stjärna där

hur jag undrar var du är.

 

Vandraren på nattlig stig

för ditt ljus, han älskar dig.

Han ej hade sett att gå

om du inte glimmat så.

Blinka lilla stjärna där

hur jag undrar vad du är.

 

Ofta du med blick så fin

tittar genom min gardin.

Sluter ögat ej förrän

solen visar sig igen.

Blinka lilla stjärna där

hur jag undrar vad du är."


// Mamma

Kommentarer

  • Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas säger:

    Grattis Ville på din treårsdag!



    Kramar från oss alla <3 <3

    2009-10-29 | 22:03:24
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/
  • Nillah säger:

    Grattis till ♥Ville♥ på 3årsdagen!! Kramar ♥

    2009-10-29 | 23:05:24
    Bloggadress: http://gronstacity.blogg.se/
  • Marie säger:

    Kramar till er från Anton och mej.

    2009-10-30 | 14:56:52

Kommentera inlägget här: