Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Jag känner mej så nöjd =)

Kategori: Min viktresa.... Neråt!!

Idag tog jag småttingarna i vagnen och Mp3:n i öronen och promenixade i kylan men jag blev varm i hjärtat när jag tänkte på hur duktig jag varit =)
Skulle ha kunnat promenixa en sväng till men jag drog fram snabeldraken och mopp och hink och röjde av kök och hall, Men efter mellis middag och kvällsfika behövs det göras om men sånt är livet =)

I kväll tog jag med alla tre barnen och for till fränsta å badade
Petter hade inte badat inne i bassäng förut så han var lite skeptisk men det var skönt att mysa Johanna är född med simhud mellan tårna tror jag för hon plaskade omkring nöjd glad och orädd =) Äntligen hade hon fått följa med på badhuset och himmat =)
Så nu känner jag mej så duktig...
kvällsfikat ikväll är jag väl inte så nöjd över men man måste ju få äta nått iaf!

Näe nu ropar sängen på mej och mn sängkamrat vill låna datorn...


Nattis


PS från och med idag har jag en ny kategori...
Min viktresa.... Neråt!!

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Ja det kanske du rätt i, han kanske är som "Lukas" :)

    2009-10-14 | 09:59:16
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/
  • Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas säger:

    Vad flitig och duktig du är :)

    2009-10-14 | 13:49:45
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/
  • K säger:

    Dutti du e =)

    Kram

    2009-10-14 | 14:01:11
  • Madde säger:

    Var vaken igår kväll då du messade på msn men Micke satt och kollade på macken via youtube :-)

    2009-10-15 | 13:17:21
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se/

Kommentera inlägget här: