Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Paltbrö fläsk och vitsås

Kategori: 2009

avnjöt jag och min vän K idag till lunch å så  gott det är och det blir ju ännu godare med trevligt sällskap =)

Johanna var inte på bästa lekhumöret men det var ju ändå roligt att Putte kom =)
Petter han sov när de kom och somnade när de for han är för härlig den lilla killen =)

Nu om en stund ska jag ta och lasta in barnen i bilen och åka till stan och timrå för jag ska hämta min sambo och kanske blir det nån rolig middag där nere...
Åsså ska vi in på barnens hus för Petter vill ha några fler bollar att leka med och en egen pipmugg just nu har han bara rosa muggar och hur manligt är det??

Det är som med strumpbyxorna han har de är rosa lila ja varför inte Johanna har ju blå svarta gröna kläder så varför kan inte en pojke ha rosa??
Vad tycker ni?
Kan en pojke ha rosa kläder?

Näe nu ska jag ta och packa skötväskan med lite diverse olika nyttigheter =)
Sen bär det iväg mot staden...

Kramizar

Kommentarer

  • Maria säger:

    Jag tycker absolut att killar kan ha rosa och tjejer blått! :D

    2009-10-21 | 19:31:56
    Bloggadress: http://annamariaericajonsson.blogg.se/
  • K säger:

    Att bejaka sin kvinnliga sida är att vara manlig sägs det ju ;-)

    Tack för idag!

    Kramar

    2009-10-21 | 21:04:46
  • Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas säger:

    Visst kan killar ha rosa, men än så länge har jag lyckats hålla den färgen borta från Affes garderbob, men vi har ärvt eh hel del matskedar och tallrikar i rosa ;)

    2009-10-22 | 20:26:59
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/
  • Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas säger:

    Å duuuuu, palt, fläsk och vitsås är bland det godaste jag vet!

    2009-10-22 | 20:27:51
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: