Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Sönda kväll!

Kategori: Petter

Idag har dagen bestått av städning och det var riktigt roligt köket och Johannas rum fick sig en omgång långt ifrån hur jag igentligen vill ha det men det får väl duga!!
Passade på att städa lillans rum medans hon sov ute i vagnen men har fått städa båda en och två gånger till och nu ser det ut som ett bombnedslag igen men det är iaf bara leksaker =)

Petter min älskade lille gubbe har åter igen gjort ett steg framåt mot ett självständigt liv
medans jag städade hörde jag hur han skrattade och när jag vände mej om så stod han på knä han hade dragit upp sig för allra första gången mot en stol =) =) =)
Kan verkligen inte fatta att han är så här himla duktig!
Och kryper omkring gör han med mammas go unge =)

Idag fick han träffa på Klaras Wall-E eller vad han kallas en radiostyrd robot är det iaf som hon fick av Hugo när hon fyllde år.. Petter tyckte han var super intressant!
  

Lillgumman min tro nog att hon är tonåring för idag sov hon ända till 10,30 sen var hon vaken i ett par tillar sen sov hon några timmar till och nu är det full rulle =)

Vi som ahde fått in så bra rutiner när hon INTE sover på dan men idag gick det bara inte att hålla henne vaken orkade inte med en grinpuppa...

Petter hade super svårt att sova ikväll tror att det spänner i munnen för när han fick en till kudde att vila huvudet på slocknade han på en gång =) har han onte i morrn blir det alvedon =) Johanna blev super sjuk när hon fick sina första tänder men vi får se om det är lillgubbens tänder som spökar eller så kanske han bara hade skallebank! =)

Klara fick jag tvinga i säng ikväll igen min familj är nattugglor så är det bara iaf vi tjejer =)

Näe nu ska jag ta å ge Johanna ännu en macka och hoppas hon somnar sen =)

Kramizar

Kommentarer

  • Cebastian säger:

    adda min msn eller maila mig .. [email protected]

    2009-10-19 | 13:55:53
  • Cebastian säger:

    adda mig på msn eller maila mig [email protected]

    2009-10-19 | 14:17:51
  • Maria säger:

    Tror att det är Wall-E;s tjej :p Jätte fin bild. :) Om det går tänkte jag komma och hälsa på någon dag på lovet, för då har jag inte massa skolsaker hela tiden. :p Kram

    2009-10-19 | 17:12:05
    Bloggadress: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: