Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Söndag kväll

Kategori: 2009

Så har helgen gått och vad har vi gjort då??

Jag å Klara har städat skruvat upp grejjer på väggarna flyttat möbler och lite sånt det tar tid at göra fint för när man är klar i ett rum och börjar med nästa jag då kan man börja om med det första igen... Hopplöst fall men jag gör så gott jag kan mer kan jag inte göra!

I går var vi å körde perrongtruck i grusgropen men det är väl meat pappis glädje middag hos wonsan iaf och det är lika trevligt =)

Idag har jag grejjat och fixat och roat våra barn och faktiskt så ahr min sambo hållit sig hemma mer än han brukar så jag är imponerad må jag säga!
Danne gjorde middag åt mej ikväll ytterfläskfile hasselbackspotatis grönpeppearsås och grönsaker mumsigt värre kan jag säga....mmmm
Precis vad jag behövde... lite uppskattning och ompyssling!

Jag gjorde en kaka till kvällsfika men den bidde inge bra så jag gör en ny imorrn som jag kan bjuda på...


Imorrn är det vardag igen Petter och jag ska på öppna förskolan för imorrn är det fotografering som gäller =)

Johanna ska gå på dagis hon längtar dit
men det var ikväll det imorrn bitte är det inga roliga vior hon älskar att sova lääänge men vi ska åka lite senare då jag ska vara i stöde till nio...

Näe nu ska jag leta upp en normal glödlampa så jag kan läsa lite
ska mysa ner mej mellan mina nybytta lakan det är så härligt att vara nyduschad och krypa ner i rena fräscha lakan... mmmm

Kramiz å gonatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: