Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Tisdag 13/10

Kategori: 2009

Imorse var jag upp coh ksickade iväg Klara på skolan men då de två små sov så kröp jag ner och snusade på en sovande Petter mmmm efter massor av morgon mys steg vi upp vid nio...
Ingen brådska idag inte =)

Strax efter elva bäddade jag ner dem i vagnen och gick en prommenad Johanna var tjurig skulle inte ligga ´ner å skulle inte ha mössa å vanatr men jag vann striden mössan satt på och hon somnade och de sover ännu...
Sida vid sida.. Tvillingvagnen är bland det bästa inköp jag gjort den rullar rätt mycket här på vägarna =)

Nu medans småttingarna sover ha jag damsugit och torkat golv i köket och hallen ska fortsätta med vardagsrummet men just nu försvann orken!
När de vaknat och fått mellis ska vi åka och inhandla lite bra att ha saker till middan sen har jag lovat Johanna att vi ska åka på badhuset och bada.
Hon älskar att bada men jag är så lat å far aldrig iväg men nu har jag gett mej den på att gå ner några välbehövliga kilon så bara att dra iväg till badhuset då...

Jag skulle vilja åka i väg och simma själv några dagr i veckan men det är ju det där med att petter inte vill vara hemma med Pappis då gråter han tills jag kommer hem igen... Johanna var likadan men det växte bort som tur är nu är det åt andra hållet istället där hon älskar att vara med Pappa och gråter om hon inte får följa med!

Jaja det ordnar sig nog!

Näe nu ska jag ta å göra nån nytta igen... det är så lätt att fastna här =)

Kramiz

Kommentarer

  • Marie säger:

    Hör gärna av dej om att simma någon kväll i veckan. Anton han trivs när han får vara med pappa. Ha en mysig kväll. Kram från oss

    2009-10-13 | 18:25:27
  • K säger:

    Hejs =)

    Vi skulle ha promenixat bort några kalorier med =)

    Kram

    2009-10-13 | 21:20:42
  • Bodil säger:

    japp K massor skulle vi ha promenixat bort =)

    Kramizar

    2009-10-13 | 23:22:27
    Bloggadress: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: