Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Prästens lilla kråka ....

Kategori: 2009

rim å ramsor sånger fart och fläkt älskar mina barn!
Så här sjungs det och läses och vi har så roligt för det mesta!

Idag har Petter och jag varit på öppna förskolan och jag är glad att jag gick för det var jätte många barn och föräldrar Jätte kul att träffa alla!

Johanna har varit på dagis och för första gången sov hon på en madrass inne, annars brukar hon sova ute i vagnen men då jag måste dra imellan vagnen varje gång så får det bli så här hon får sova ute när hon är hemma! Jag har ju min 740 nu igen och vagnarna vill inte riktigt få plats i den obefintliga kofferten orkar licksom inte plocka isär flera gånger om dagen...
Pettitesser jag vet men ändå....

Nu ikväll har jag varit på föräldramöte för Klara det är mycket som händer under sista året i torpshammar och jag känner mej inte ha tid med allt vad som ska ske men det ordnar sig nog ändå!
Det ska var disco orda Halloweencup (som jag dessutom ska vara med å träna i år igen) tänk om man kunde vara tyst nån gång.... sen ska det ju vara Lucia och sånt...


Nu ikväll har jag bara softat och myst med barnen Johanna försökte ha Petter i knä men han är ju snart lika stor som henne så det funkade inte riktigt så bra som hon ville =)
Petter har börjat ta Johannas napp när hon har den i munnen det ska börjas att kivas i tid =)

Iaf så har han börjat gå bra i gåstolen och tar sig numera framåt själv fast han protesterar vilt när det går trögt... hihi

Nu är det visst tack å gonatt så vi hörs en annan dag va?

Kramiz

Kommentarer

  • Lillasyster säger:

    Hej! Det låter som ni har det bra där uppe och att ni har kommit igång med vardagen ordentligt (skola, dagis, öppna förskolan). Just "prästens lilla kråka" har jag redan hunnit sjunga mig less på här :P Ha det så bra! kramar

    2009-09-17 | 07:57:13
  • K säger:

    Heej, vi kan väl höras imorrn?? Saknar Er med <3

    2009-09-22 | 14:18:22
    Bloggadress: http://ninnasblogg.blogg.se/abimopectore/

Kommentera inlägget här: