Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

~*~*~*~*~*~*~

Kategori: 2009

Idag är Johanna på dagis och hon hade inte tid att vinka utan sprang rakt in och hade roligt med barnen och det är ju så skönt att hon trivs!

Båda småttingarna sov 12 timmar i natt
och gissa om det var skönt att få sängen ifred =)

Klara är hemma idag för hon är så förkyld och hostig hon var hemma igår också för då vaknade hon med frossa och feber och feber har hon nog idag också för ögonen är så glansiga!

När jag var liten sa mamma att det syns på ögonen när man har feber och jag vet att jag studerade mina blå ögon i spegeln många gånger för att få se hur det såg ut... hihi
Men nu när man själv är vuxen och mamma så ser man ju ...

Petter gubben sover för andra gången denna fm fast nu ute i vagnen har är jätte trött vissa dagar och vissa sover han nästan ingenting,

Jag skulle väl ha gjort något nyttigt än att sitta här å glo.. Men man fastnar liksom här =)

Trött är jag också idag VARFÖR? jag som sov som en stock inatt var bara upp en gång vid fyra och gjorde lite välling åt Petter så varför ska man då vara trött?

Inga bra böcker har jag att läsa heller känner verkligen för att läsa igen men jag får kanske göra ett besök till min vän K för att glo i hennes bokhylla!

Klara har förflyttat sig ut i solen med sina läxor jag var och hämtade åt henne igår jag ville inte att hon skulle hamna efter och hon har ändå inget bättre för sig än att göra dessa. Annars sitter hon som klistrad vid Disney chanel jag börjar bli så super less på alla barnkanaler och när gubben är hemma är det discovery som gäller jag brukar när vi äter middag säga att den och den tiden är tv bokad för då är det mamma tid!
Men det är inte så ofta jag ser på mina program längre för jag häckar ju här =)


Lillgubben min!

Kramiz

Kommentarer

  • Nikita säger:

    jag köpte min på barnlycka.se

    men vet att fler butiker säljer dem, nu finns dem även i rosa, kolla www.favoritsaker.se eller orasa.se

    eller gå in på kissegirl.bloggagratis.se

    hon bloggade också om dem för ett tag sen, kanske även funkar å googla på fordonsbestick =)

    2009-09-10 | 19:54:19
    Bloggadress: http://nikital.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Men hallå!? Jag skulle behöva ett besök i din bokhylla =)

    Puss

    2009-09-11 | 14:03:20
    Bloggadress: http://ninnasblogg.blogg.se/abimopectore/
  • Cebastian säger:

    söt kille =))

    2009-09-12 | 08:54:20
  • Cebastian säger:

    har du msn .. skulle villa snacka med dig där då om de gick skriv till min mail .. [email protected] vilken msn adress du har..

    2009-09-12 | 08:58:09
  • Jessica säger:

    vad stor han har blivit!

    Tiden går så fort (=

    2009-09-15 | 20:38:32
    Bloggadress: http://lammet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: