Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Söndag den 15/8 2010

Kategori: 2010

Idag har jag jobbat ännu ett helgpass
jag har jobbat sex helger på rad nu så nu ska jag faktiskt njuta av två helger med full ledighet innan jobbet drar igång igen på allvar =)
Nästa helg är bokad dels fyller Klara 12 år och dels är det marknad som gäller och i år har vi både marknads sällskap å karusell sällskap =)
härligt!


klara var med mommen på lite semester under veckan de for till stockholm och levde livet =)
men hem kom en förkyld Klara å jag som inte verkar ha nått immunförsvar blev förkyld direkt jaja det var längesen iaf =)

Petter ska börja på dagis imorrn
så nu alldeles snart har jag två stora barn två dagis barn =)

Johanna ska ju vara ledig denna vecka också så hon får vara hos mommen imorrn sen har jag sagt åt mamma att jag vill snika henne på lunch så vi slipper åka ända hem när vi sen ska till Pilla och flickorna på em =)
Orkar inte ränna hur mycket som helst.

Men det blir ju skoj med massor att se fram emot imorrn =)

Johanna ska få åka till faster en dag så jag kan få städa riktigt och det ser hon fram emot ska ni veta för där trivs våra små trollungar =)

Jag sitter här å skriver en massa gojja medans mitt te kallnar men det kallnar så sakta....

Johanna ville prompt åka i Petters vagn i kväll och troligen avr hon så himla trött för lillstumpan somnade och sover nu snällt i sin säng! Å när Petter såg att vi la Johanna grina han som sjutton å ville också sova så han fick sin flaska å somnade snällt =)

Klara hon ska baka nu igen...
Men det är väl bara för att jag har slitit med att få undan disken å fått diskbänken ren...
hihi

Älsklingen han drog till garaget å vilade lite ;-)

Näpp nu ska jag dricka te å öppna en "ny" bok
igen =)

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: