Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

ÅÅÅÅ vad jag är trött =(

Kategori: 2010

Inatt kunde jag inte sova låg länge å vände å vred mej funderade över livet och mitt val som jag just gjort är det verkligen rätt? är det så här det ska vara i fortsättningen??

kommer jag bli glader och lyckligare nu och kommer jag få vara jag igen ??

 

Tusen å åter tusen frågor maler runt...

 

Somnade efter ett trots att jag la mej hyfsat tidigt =(

Vaknade strax före fyra av ett brak
och inser att akilles (grannens katt) hade varit inne här och haft lite väl bråttom ut för han tog med sig kattluckan ut =( haha
Ja det såg inte bättre ut än att jag fick ta på mej stövlar å ge mej ut i nattlinne och stövlar i djup snön i jakten på kattluckan..
När jag väl fått tag på den och ska gå in sitter balkongdörren fast men efter en stunds lirkande lossnade den och jag fick komma in och tejpa fast luckan så nu har katterna ingen egen ingång längre =(
Snyggt jobbat akilles <3

Jag har jobbat i tre dagar
och flickorna Klara å emma har jullov och de kliver verkligen upp sent idag han jag hem innan de klev upp.
jaja bara att inse flickorna har blivit stora =(

Jag har blivit kanin,hus och bil vakt i helgen 
passade mej perfekt =)
så jag ska faktiskt fira mitt nyår med hög mys faktor...
=)


Nu ska jag ta å vila min vackra blå ögon en stund på soffan
innan jag ska se om det går att tvätta lite.

Kramizar



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: