Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

-35

Kategori: 2010

är det här nu!! och eftersom min bil inte har en fungerande motorvärmare så tar jag mej heller inte nånstans visst Dannes skrotbil har varit igång men den skjutsar jag inga barn i... känns inte säker alls =(
så lillan får vackert vara hemma idag också
och jag vet inte hur jag ska göra med Klara för jag tycker ju att det är alldeles för kallt att gå till bussen och sen stå där och vänta på den... tänk om den är försenad ska hon då stå där å huttra??

Älskling for i väg till jobbet ändå i hopp om att det är varmere neröver stan!
Han kände att han var tvungen att kolla till på "lampan" så det inte är nått mer som fryser sönder =(

Så vad som händer idag vet jag inte men det är ju onsdag och det betyder träff men om det nu är så här jäkla kallt undra om det kommer nån då??

Kramizar

Kommentarer

  • Sussi säger:

    Brrrrrrrrr, skulle vägra ens sticka ut en tå i den kylan. Låt Klara stackarn vara hemma!! Det finns ju faktiskt godtagbara ursäkter till en ledig dag!! O varför inte slå två flugor i en smäll?? Behöver hon tex städa rummet??? =P Kram, kram

    2010-02-24 | 09:29:08
    Bloggadress: http://karleksbarnen.blogg.se/
  • Bodil säger:

    klara blev hemma och fick en låååång sovmorgon sen kom hon bort på lokalen och roade småbarnen =)

    kramiz

    2010-02-24 | 14:54:30

Kommentera inlägget här: