Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Fredag!

Kategori: 2010

Idag är Älsklingen hemma då det var dåligt med jobb

tur för mej för då kunde han serva min bil som tappat servon =)

Lite svår styrd visst har jag muskler men en muskelservo är inte att leka med!

Sen skulle det äntligen på nya extraljus så man ser nått på kvällen!

Med tanke på att jag ser så dåligt på natten så är det ju extra hjälp å nu när resan snart är här och då ska vi ju åka på natten så är det ju kanon med lite lyse =)

De andra körde min hjälpsamme sambo sönder för flera år sedan =)

 

Johanna har nyss vaknat och Petter ska säkert sova snart de avlöser varandra men det är ganska så bra för man får mystid med båda =)
Igentligen skulle lillan på dagis men då Älsklingen hjälper till med bilen blev hon hemma istället och fick sovmorgon.
På em ska vi åka ner mot stan å busa lite =)
Bara klara kommit hem så....
Annars blir hon nog ledsen om hon inte får följa med!

Min huvudvärk har inte riktigt försvunnit än så till veckan ska jag åka på VC och kolla blodtrycket tror jag
men jag överlever idag =)

Det har varit svin kallt några dagar å när det äntligen slår om och blir mildare ja då vräker snöskiten ner som aldrig förr när i helvete ska bara solen få skina och fåglarna kvittra samtidigt som det är mildt ute???? För ska det vara vinter kan det ju vara fina härliga ute dagar så man kan ta en tur med skotern eller nått sånt =)
Redan nu idag ska jag boka FINVÄDER om en månad för då ska vi på NORDANSJÖ OPEN igen... fan vad kul men jag tror att jag låter "alla barn" åka istället för mej!!
Längtar efter en busig dag i kälkbacken och grilla korv på sjön men en månad rasar ju iväg som bara den eller hur?? Vi ahr ju en massa skoj at se fram emot nu i mars så den lär försvinna i ett rasande tempo!!

Johanna mars -09 i skoterspåret!


kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: