Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Gräsänka...igen

Kategori: Johannis

Min sambo är ute på jobb igen och jag och barnen får åter klara oss själva men vi är vana så det är som vanligt igentligen... hihi
Å det betyder faktiskt att jag kan få se OS ikväll utan att nån suckar
så jag ska se OS och vika tvätt ikväll
=)

Lilleman sover som en stock nu och Johanna sitter å äter jordnötter Klara sitter i köket och äter sina pistagenötter själv skulle jag vilja ha nått smaskigt men har inget sånt hemma och tur var väl det =)
Behöver ju faktiskt inte äta sånt men svårt att låta bli...
Min last är plockgodis =)
Vad är din last?

Idag när jag hämtade lillan på dagis säger hon:
-Mamma TACK du hämtade mej!

Just nu är det massor med såna komentarer som ramlar ur hennes lilla mun..
så himla roligt =)
ofta blir jag full i skratt och i tisdags så nynnade hon
do re mi fa so la TIIIIII
begåvat barn =)

Johanna har kommit på det där med att gå på pottan och toan igen och nu är hon så duktig!



VÅR snart ???


Mammas charmknutte =)


Kramizar

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: