Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Lördag

Kategori: 2010

Idag hade vi en mysig familjedag!

Å vad Passar inte bättre än att leka å busa på drakborgen!

Petter var avvaktande till alla barn som sprang runt där men släppte lös efter ett tag och charmade allt å alla han har en förmåga att locka fram det goda ur alla människor =)

Johanna och klara busade och hade super kul i borgen =)

Efter borgen blev det middag och efterrätt på Ikea =)

Men min mage pallade nog inte riktigt för gu så ont jag hade då jag kom hem =(
Å jag vet jag borde låte bli mjölprodukter men hur lätt är det för en sån gottegris som jag??
De licksom abra ropar på mig att de vill bli ätna...

Huvudet är inte bra än så jag undrar klarar man sig utan skalle??
kanske det går att byta huvud med nån annan??
jaja det måste vä gå över snart va?

Petter somnade i bilen hem från stan och nöjd mätt å belåten tog han flaskan med den magiska vällingen och somnade kvart i sju =)
Johanna sov också på vägen hem från stan och det betyder att min lilla gumma inte sover ännu =(
Å jag kan bli tokig på detta dels har jag en fruktansvärd huvudvärk och dels vill jag bara få vara ensam en stund!
Så nu måste John blund kasta sitt sovpulver på min lilla docka!


Jag träffade en klasskompis sen gymnasiet idag på borgen å så himla kul det var ju liksom inte i går näe för det är ju nämligen snart 8 år sedan =) Jätte kul Jennie N att ses igen!




John blund!



Titta, kom och titta kom sätt er här omkring
Det dröjer säkert ännu en stund
innan sömnen kommer med John Blund
han vill visa oss någonting.

Läggdags, det är läggdags för klockan slagit sju
vi träffas säkert åter en dag
då vi roar oss i annat slag
sov så gott god natt med er nu.

Kramizar

 

Kommentarer

  • Anita säger:

    8 år sen he he, kom igen när det är 20 lillpluttan ;-) Jag fanns och var liten på den tid faktiskt den där john blundh var med i nått program med Arne Waise ;-) Kram!!!

    2010-02-28 | 08:28:33
  • Bodil säger:

    Du menar att du är från stenåldern Anita?? hihi



    2010-02-28 | 15:27:31
    Bloggadress: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: