Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Måndag

Kategori: 2010

igen!

Veckorna bara rusar fram =) Och det betyder att snart är det vår =)
Vilket jag längtar efter så mycket!
Men tittar man ut idag så snöar det igen plus att det är kallt igen =(
Jag hade tänkt gå en sväng med tvillingvagnen men Petter blev alldeles för trött innan jag var färdig så nu sover han ute i sin vagn tänk vad härligt det skulle vara att bli nerbäddad och få sova ute i friska luften han har tur han min lille son =)

Johanna klev upp halv tie och har nyss ätit frukost nr2 =)
först macka och oboy sen en yogurt och en "bagatell"

Idag är Danne på jobbet och Klara är på skolan igen =)

Så jag ska försöka diska upp allt som står runt här
diskmaskinen gick sönder men min sambo var så lat och orkade inte titta på den så nu får jag diska upp allt för hand. suck men det går säkert bara man börjar men först ska jag locka bort Johanna med nått...

Tänk om man kunde lämna henne nånstans också så jag kan få grejja i fred.
Men imorrn är det dagis å jag är faktiskt glad för det =)

Dags att leta rätt på damsugaren och börja plocka ihop efter familjen.

kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: