Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Min lille vilde

Kategori: 2010

han har så bråttom med att hinna upptäcka allt så han vet inte hur han ska hinna med allt =)
Imorse när vi hade bytt blöja varit på pottan så upptäckte han att man kan öppna toalocket och det avr ju så himla roligt och tro att han blev förvånad det var vatten där nere men sörru det gick inte att nå...
Så han tog toaborsten och försökte men han nådde som tur var inte då heller =)

Så sur gick Petter därifrån besegrad av en gulgrön toastol =)


Jag bestämde mej redan igår att jag skulle baka så innan frukost stöptes degen nu är jag och lillan klar med bullbaket för denna gång och lillan har bakat 10 super små och söta kanlebullar alldeles själv!
Hon är så duktig!

Så sen skulle vi ev få lek och kaffe sällskap 
så nu ska jag röja i vardagsrummet medans petter sover i sängen =)

Kramizar 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: