Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Onsdag= favoritdag

Kategori: 2010

Idag var vi på klubblokalen och myste
kul att så många kom trots den stränga kylan =)
Tänk att man längtar så mycket efter dessa dagar =)
Det allra bästa med hela veckan!

Petter somnade innan vi skulle gå och sov gott i vagnen i ett par timmar

Johanna var oxå trött så hon kopplade av framför blixten... igen!



Min Älskade sambo kom hem och åt och for direkt till garaget
så kul va vi...
Men Bilen är nu nästan klar så jag hoppas han håller sig hemma lite mera sen iaf =)

Petter somnade redan 17.45 och sover som den prins han är!

Johanna har verkligen kommit på det där med att gå på toan nu så nu ränner hon där för jämnan kan sätta sig alldeles själv oxå å sitter numera på stora toan och inte på bebis pottan som hon uttryckte det! hihi

Klara blev hemma idag alldeles för kallt att vänta på bussen =(
Men hon kom med oss till klubblokalen och lekte med barnen å syta bebisar det gillar min duktiga tjej!

Ikväll ska jag å min vän Katrin åka på nattbokrean som jag har längtat!
så nu ska jag fylla på lite i bokhyllan...
Jag önskar mej en ny bokhylla mina böcker ligger huller om buller eller i kartonger å det gillar jag INTE!

Kramizar

Kommentarer

  • Anita säger:

    Ser Klara fram emot fränstaskolan?Vad sent vi får veta allt, om hur det blir, splittas och blandas dom eller är det befintliga klasser...man har ju ingen aning!

    2010-02-25 | 08:42:39
    Bloggadress: http://MammaA.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: