Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Onsdag

Kategori: 2010

Igen... veckorna bara flyger fram och jag börjar snart få lite lätt panik ´=( jag ska ju snart börja jobba igen....
Visst jag har ett jätte bra jobb trevliga arbetskamrater och allt sånt men det är inte detta jag vill göra resten av mitt liv jag är fortfarande relativt ung och jag har redan jobbat på samma ställe i 9 år =)
Dags för en förändring =)
Jag ska ta i tu med studierna igen har jag bestämt 
en ev flytt är i antågande ett kliv i rätt riktning på vågen har det blivit 
så det flyter på..
men helst av allt skulle jag vilja vara hemma med mina små i några år till =)
Jag ahr varit hemma alladeles för länge redan så det är nog dags att återgå till arbetslivet igen 
men en ändring är ett måste =)


Idag har vi varit på onsdagsskoj på lokalen igen =)
så himla mysigt!
Man riktigt längtar till dessa dagar 
veckan är inte slut än... imorrn ska vi ev få lite besök
och på fredag medans Johanna är på dagis ska jag träffa min vän P
så himla trevligt!

Massor av skoj 
nästa vecka är det bebis sytning igen =)
det är mycket av den varan nu.
Igår fyllde Hugo 5 år 
redan =) Tycker det var igår som han föddes men nu är han en pratkvarn utan dess like och jag fick träffa lilla söta Jaffa oxå =)

Det allra bästa med denna dag var faktiskt att jag städade upp det mesta i mitt grisiga kök =)
Och då kom min kamera kabel fram...
HURRA!!
så imorrn blire fina bilder på bloggen..
ÄNTLIGEN!

Nu ska jag sova ner lilla madame
som är full av bus =)

Petter somnade inte förrän efter åtta ikväll 
han och Johanna hade så himla roligt, Det visas nu vilken nytta de har av varandra det är ju bara 18 månader i mellan dem så tänk så kul de kommer ha när de växeer upp =)


Kramizar
  

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Spännade med en flytt...vart bär det av då? Och vad tänker du plugga? :)

    2010-02-11 | 18:00:17
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: