Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

snöiga torsdag

Kategori: 2010

Petter har sovit ute på bron hela fm medans jag och lillan har myst på soffan
det kunde jag behöve för 2.15 i natt tyckte Petter att det var dags för frukost och trots att han fick en flaska välling var han inte nöjd så efter en stund blev det åter en och då somnade lillen och mamma kunde få sova ett tag till 7.10 vaknade jag av petter men jag ahde funderat en stund varför Danne inte åkt än men det var ju naturligtvis Klara som stökade älsklingen han åkte ju redan vid fem.

Det snöar jätte mycket ute och tänk att det ska vara sånt skitväder när det äntligen är nollgradigt =(
Johanna vill inte vara ute när det snöar så här
jag tycker det är svårt att roa både henne och Peppe ute de är ju inte riktigt på samma nivå...än

Så nu har de stojjat å lekt och jag vet ju avd jag ska göra när de somnat ikväll nämligen städa upp efter dem...
trollungar är de minsann =)

Lunchen är avklarad sen ett tag tillbaka nu väntar vi på att Klara ska komma hem från skolan så vi kan åka och fixa ett paket eller två =)

Nu kom Johanna och hade klämt stor tån i Klaras dörr..
men när man har tittat på den och blåst och pussat på henne lite så är det bortglömt igen...

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: