Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Soligt och härligt

Kategori: 2010

väder idag =)
Lillan är på dagis och jag å Petter fick fm kaffe hos Ylva och barnen =)
men så blev han så trött att vi for hem och nu sover lilleman ute i vagnen och myser
det är livet det att få sova ute =)

Idag så händer inte så mycket
jag ska låta diskmaskinen göra sitt jobb och så ska jag plocka ihop alla ytterkläder som ligger huller om buller i hallen jag vill gärna ha lite struktur men det funkar i en timme sen är det likadant igen jag önskar mej stora garderober att hänga in alla kläder i och bara ta fram det vi behöver förstunden :-)
Önska kan man ju göra iaf!

Näe nu ska jag ta med mej en kartong ut i förrådet och sen ska jag mysa ner mej i en snödriva och låta solen fixa lite färg i mitt ansikte =)

Kramizar

ps..ingen matlista vecka 7 pga av frysutrensning! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: