Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

trött trött trött

Kategori: 2010

det är jag det har varit super trött hela dagen
kanske är det frånvaron på friskluft kanske är det nått annat =)

Kanske är det jobbigt att sysselsätta två små hela dagen och kvällarna själv
ibland känns det som om jag bor ensam med mina barn för Petter vaknar efter att Danne åkt på morgonen och innan Danne kommer hem på kvällen har Petter somnat igen
Jaja sånt är livet tråkigt för Petter har börjat sakna sin pappa på dagarn går runt och letar i alla rum och han letar även "apa" (Klara).

Idag bakade vi ju på fm
 

Johanna var så duktig! =)

 

På em har vi lekt och städat vardagsrummet och Petter han är så duktig på att damsuga =)

Han ska vara med och hålla i också mammas lilla bubbe =)

 

Han somnade redan innan klockan sex lillbubben å lillan somnade kl 21 så nu är det lugnt här och nu ramlade gubben in också =)

 

Kramizar

Kommentarer

  • Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas säger:

    Jag är också "ensamstående" och jag tycker verkligen att det är jobbigt ibland. Och då har jag bara ett barn att roa :S



    Nu vill vi ha lite varmare dagar så att man kan vara ute =)

    2010-02-23 | 22:30:02
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: