Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

förvånad

Kategori: 2010

Hade precis varit på affärn en sväng och höll på med maten i köket när Klara ropar om att det läcker från taket och det droppade stora vattendroppar från takfläkten i hallen ... snabbt sprang vi dit och på noll tid droppade det från sju åtta ställen på en gång jag kastade på handdukar för att rädda golvet.. synd om det hade blivit förstört!
Danne ringde hyresvärden men han var inte tillgänglig men  han blev lite skärrad tror jag!
Vi har ingen granne ovanför vår hall för det ligger i utbyggnaden så ovanför hallen är det ju bara ett plåttak...

Men ganska snart insåg vi att det suttit lite stopp hos granenn snett ovanför och det rann ner till oss!

Nu har vi med gemensamma krafter flyttat min vackra byrå och tagit ner alla kort på älskade Ville de var de första jag tog ner och flyttat på alla möbler i hallen och damsugit och gjort fint...
så länge det nu varar.
men istället fick vi ju andra saker i andrarum som inte brukar vara där men men kanske dags att rensa ut vad man inte behöver.

kramiz


m

Kommentarer

  • ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt. säger:

    tack =) jo det förstå att du gör

    2010-01-07 | 23:01:07
    Bloggadress: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här: