Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Hur i

Kategori: 2010

Helsike kan man överhuvudtaget vilja sätta in en VIT diskbänk i ett material som absolut inte går att hålla rent???? Jag ahr tyvärr ingen annan förklaring än att det är en MAN som valt detta!! En som inget vet om städning!

Jag har skrubbat denna jäkla diskbänk nu ikväll så nu äntligen skiner den men ska man måsta få händerna alldeles nariga för att det enda som biter är klorin??

Jaja den har retat mej ikväll denna jäkla diskbänk!

 

Sen är det andra saker som oxå tynger mej ikväll men snart ska jag gå och sova på saken och imorrn är en ny bättre dag!

 

Och jag hoppas verkligen att min älskling tänker komma hem imorrn.

Idag var han ledig, han skulle ner till bollnäs för att införskaffa en ny växellåda till bilen vår och sen hämta upp chefen i gävle men chefen for hem och Danne blev kvar pga att en arbetskamrat slog sig super illa idag! tur i oturen att Danne var på ingång så han kunde täcka upp men otur för mej för jag hade hoppats på en mysig kväll!

Istället fick jag en alldeles egen kväll utan man och barn =)

Petter somnade som vanligt vid sju och Johanna slocknade halv nio och Klara gick in till sig strax efter nio =)

Nu ska jag snart gå och sova brevid lillan men först en titt i cybervärlden =)

Kramizar

 

 

Kommentarer

  • Marie och Anton säger:

    Tack för ännu en trevlig onsdag. Mycket surr och många goda skratt. Syns på onsdag. Kram från oss.

    2010-01-21 | 14:27:45

Kommentera inlägget här: