Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Idag upptäckte

Kategori: Min viktresa.... Neråt!!

jag att jag blivit 3 kg lättare sen nyår =)
Utan att ha bantat det minsta visst jag har förbjudit läsk och dricker vatten i massor hoppar över den där andra mackan hur god den än ser ut äter mer grönskaker mest för att det är gott =)
Och kan avstå fika bröd.
Min stora last här i livet är plockgodiset...
hur himla gott och smaskigt är inte det??


Men jag har inte prommenerat för jag har så satans ont i höfterna.... fortfarande
när ska det sluta jo jag vet när.
när jag har gått ner så pass mycket att inte belastningen blir så stor
det sporrar mej för att äta bättre
och hoppa över det där goda hur gärna jag än vill ha det =)

Så -3kg på 18 dagar
bättre än på länge hoppas det håller i !

Jag har 8 månader på mej att nå ett mål!
Nu jäklar!

Kramiz

Kommentarer

  • Sussi säger:

    Åååå, vad duktig du är!!! Jag håller på dig gumman, jag vet att du kommer nå ditt mål!!! =D Kram, kram

    2010-01-18 | 19:38:21
    Bloggadress: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: