Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Jag behöver sällskap =)

Kategori: 2010

Barnen sover =)

För andra kvällen i rad somnar Petter klockan sex och verkar ju sova för natten mammas going!
Johanna somnade självmant för andra gången på en vecka och dessutom vid nio helt otroligt!
klara sover hon med det är ju trots allt första skoldagen imorrn efter lovet =)
Det betyder att nu är rutinerna här igen och det är skönt och kanske kan jag få lite egentid igen det har varit dåligt med det ett tag nu!

Johanna var på dagis idag och det hade gått så bra
och blöjfri är hon på dagis nu också
mammas lilla tjej börjar bli stor!
Och jag har märkt emr och mer hur förändrad hon är hon har blivit lång och jätte smal en kopia på mej när jag var liten =)
(hoppas hon inte ärver ressten)

Min älskade sambo har nog tappat begreppet HEMMA
imorse väckte han mej vid sju och sa att han åker nu sen har han ju jobbat hela dagen och på hemvägen for han å hjälpte en vän till familjen som inte hade nått vatten och där är han tydligen än.... suck!
Imorrn jobbar han låååååååång dag
ons tors fre är han borta på jobb
Visst jag är glad att det finns jobb men jag vill ju oxå ha vuxen sällskap

Imorrn ska Johanna få ha kompis
och för mej betyder det trevligt sällskap =)

Jag vet att det är ett ständigt tjatande på sällskap, jag börjar inse att jag behöver det mer och mer så passupp alla mina vänner snart kommer jag på besök =)
ska beta av en efter en börjar här på byn....

Näpp nu ska jag ta en kopp te med lite honing och ramla in i min bok igen!

Kramizar

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Just nu tänkte jag läsa klart "Hannah" böckerna, har ju typ 18 st kvar ;-) Men jag hojtar till om jag känner suget efter "isfolket" när Hannah är avverkad ;)!

    2010-01-11 | 23:07:18
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/
  • Sussi säger:

    Men vi sitter ju här och väntar på er!!!!! Måste du börja på din by?? =P

    2010-01-12 | 10:28:05
    Bloggadress: http://karleksbarnen.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Bara att kika upp om du vill :) är vaken och alert hela dagarna jag :)

    2010-01-12 | 21:14:59
  • B säger:

    Vem skrev inlägget ovanför då?? hihi Kramiz

    2010-01-13 | 16:12:02

Kommentera inlägget här: