Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Lillbubbas... Mammas stolthet...

Kategori: Petter

Jag kan inte annat än att bli så himla super duper stolt över min älskade lillgubbe =)
Petter blev 9 månader igår mammas storkille.

Och Imorse när jag satte honom på pottan så kissade han jätte mycket, när han klev därifrån tittade han i pottan och log ända upp till öronen =)

Idag har vi varit på klubblokalen här i viskan och träffat andra föräldralediga
och det är så himla roligt!
Längtar redan till nästa onsdag! =)

I kväll blir det bara barnen och jag för Danne är ute på jobb som kom så där hux flux!
jaja det passar bra med slantar inför vår tripp =)

Petter sover och flickorna duchar så nu ska jag se klart på biggest loser =)

Se hela bilden

Jag har oxå sånna här fina blommor på köksbordet =)
nu är våren sanrt här va??

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: